Seysha Animation Group

Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2020-01-19 14:06:30

Raia Moon
Administrator
Dołączył: 2019-12-31
Liczba postów: 1
Windows VistaChrome 49.0.2623.112

Zasady rekrutacji na scenarzystę

Scenarzysta to osoba zajmująca się obmyślaniem fabuły filmu i pisaniem scenariuszy. Do jej obowiązków należy również opracowanie całego świata przedstawionego w filmie (bohaterowie, miejsca, przedmioty)

Rekruter: Raia Moon

Zasady rekrutacji:

1. Zgłoś chęć rekrutowania na scenarzystę poprzez założenie wątku pod tym subforum i wybierz gatunek, w którym chcesz napisać próbny scenariusz (romans, fantasy, film przygodowy itp) Uwaga! Nie przyjmujemy horrorów!
2. Poczekaj aż rekruter poda ci ogólny zarys fabuły
3. Stwórz scenariusz w Dokumentach Google na podstawie otrzymanej fabuły, stosując następujące formatowanie:

- do pisania scenariusza używać należy czcionki Courier lub Courier New wielkości 12,
- nigdy nie zmieniamy wielkości czcionki, zawsze pozostaje to 12 (także na stronie tytułowej),
- używamy odstępów między linijkami 1,5,
- na stronie tytułowej należy umieścić tytuł scenariusza (na środku strony) i nick autora,
- strony scenariusza numerujemy rozpoczynając numerację od strony drugiej (nie wpisujemy numeru strony na stronie tytułowej), u góry po prawej,
- każda scena zaczyna się od nagłówka pisanego wielkimi literami, od lewej.
- nagłówek określa czy akcja dzieje się we wnętrzu czy w plenerze, gdzie dokładnie i o jakiej porze,
- opis akcji, czyli didaskalia piszemy od lewej krawędzi przez całą szerokość linijki, nie justujemy,
- imię postaci, która pojawia się po raz pierwszy w didaskaliach zapisujemy wielkimi literami, w nawiasach podajemy jej wiek, każde następne użycie imienia tej postaci nie wymaga już używania wielkich liter,
- dialog: imię postaci wielkimi literami wpisujemy na środku linijki, dialog zajmuje środkową kolumnę strony, od lewej ok. 4 cm, od prawej też ok. 4 cm, dialogu nie justujemy,
- wskazówki interpretacyjne do dialogu wpisujemy w nawiasach pod imieniem postaci, czyli na środku strony

3. Utwórz pliki z opisami przedstawionych w swoim scenariuszu bohaterów, miejsc i innych elementów przedstawionych w scenariuszu
4. Udostępnij pliki rekruterowi scenarzystów
5. Poczekaj, aż rekruter sprawdzi poprawność napisanego scenariusza, w razie potrzeby w komentarzu poda ci wskazówki, co należy poprawić
6. Od czasu sprawdzenia scenariusza przez rekrutera masz 14 dni na wprowadzenie poprawek.
7. Rekruter sprawdzi poprawiony scenariusz. Jeżeli nie znajdzie poważnych błędów, otrzymasz rolę.

Co oceniamy?

1. Poprawność językowa
2. Kreatywność

W przypadku trudności rekruter może udzielić ci pomocy w formie rad

Powodzenia!

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] claudebot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
verczi - informatyckieszmaty - mta-official - forum-organizcji - urumka